1
|
| მოსწავლეებს ვესაუბრე წრის სამუშაო გეგმის შესახებ, განვიხილეთ სხვადასხვა საორგანიზაციო საკითხები. | 27.09.2019 | ||
2 | პრეზენტაციების წარმოდგენა | მოსწავლეებს ვესაუბრე ტექნოლოგიების შესახებ, რა არის კომპიუტერი და არომელია მისი შემადგენელი ნაწილები. ავუხსენი ლაბორატორიაში ქცევის წესები. კონკრეტულად ვესაუბრე კლავიატურის და მაუსის მოხმარების შესახებ. ვესაუბრე ფაილებისა და საქაღალდეების შესახებ. პრაქტიკულად ვაჩვენე როგორ შექმნან და შეინახონ ფაილი და საქაღალდე. ჩემი დახმარებით მოსწავლეებმა მიღებული ტეორიულ;ი ცოდნა გამოიყენეს პრაქტიკაში და თავად შექმნეს ფაილი და საქაღალდე. საკითხის სიღრმისეული წვდომის მიზნით მიოსწავლეებს ვთხოვე დამატებით ემუშავათ გაცნობილი მასალის ირგვლივ. |
2019 წ 4 ოქტომბერი
|
||
3
|
| მოსწავლეებს ვესაუბრე პროგრამა „Paint“ -ის ინსტრუმენტების შესახებ, როგორიცაა: პალიტრა , მუშაობა ნახატის ფრაგმენტზე,
ნახატის ფორმის შეცვლა,
ნახატის ბეჭდვა და ნახატების შენახვა კომპიუტერში. მოსწავლეებმა კომპიუტერში სასრულეს შესაბამისი დავალებები ჩენი დახმარებით.
| 2019 წ 11 ოქტომბერი | ||
4 | თავისუფალი თემა. მოსწავლეთა სურვილის მიერ არჩეული | მოსწავლლბმა თავიანთი სურვილის მიხედვით შეარჩიეს თემები და შეასრულეს ნახატები ამ თემებთან დაკავშირებით, მოახერხეს ხატვის ინსტრუმენტების გამოყენება. |
2019 წლის 18 ოქტომბერი
|
||
5
|
| მოსწავლეებმა პროგრამა WordPad -ში იმუშავეს ტექსტებზე, შეასრულეს ნახატის ჩასმა, მოახერხეს ტექსტში სიტყვების შეცვლა და გადაადგილება. | 2019 წლის 25 ოქტომბერი | ||
6
|
| მოსწავლეებმა ჩემი დახმარებით აკრიფეს ტექსტი Ms Word -ში, იმუშავეს ტექსტებზე, ჩასვეს სურათები ტექსტურ რედაქტორში, გაასწორეს ტექსტი და მოამზადეს დოკუმენტი დასაბეჭდად. | 2019 წლის 1 ნოემბერი | ||
7
|
ბუკლეტების დამზადება, ბეჭდვა, სკანირება
| მოსწავლეებმა ჩემი დახმარებითა და მითითებებით დაამზადეს ბუკლეტები, მოახდინეს ამობეჭდვა და სკანირება. | 2019 წლის 15 ნოემბერი | ||
8
|
| მოსწავლეებმა ცემი დახმარებით შეძლეს საძიოებო სისტემებიდან სურათებისა და სხვადასხვა ინფორმაციის გადმოწერა |
| ||
9
|
|||||
12
|
|||||
12
|
|||||
13
|
|||||
четверг, 26 сентября 2019 г.
სამუშაო შეხვედრები
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий